2022-01-18T15:05:12+02:00
2025-01-08T13:51:07+02:00
*רכישה ותשלום*
איך אני מזמין?
1. יש לבחור מידה מתחת לתמונה ואז ללחוץ "הוספה לסל".
2. יש ללחוץ על "עגלת הקניות" או ללחוץ "לקופה".
3. יש למלא את כל הפרטים ולבחור שיטת משלוח ושיטת התשלום.
4. יש לסמן ☑ "קראתי והסכמתי" ואז ללחוץ על "לתשלום"
5. יש למלא את פרטי אמצעי התשלום.
אם הכל התבצע כראוי יתקבל בסוף מסך שמודיע שהזמנתך בוצעה בהצלחה!
האם המוצרים שלכם מקוריים?
כל המוצרים שלנו מקוריים מהספקים הרשמיים בישראל.
האם הרכישה מאובטחת?
כן בוודאי, האתר מאובטח וגם מערכת התשלום.
איך ניתן לשלם?
התשלום מתבצע במעמד ההזמנה באתר באמצעות:
1. בכרטיס אשראי עד 4 תשלומים ללא ריבית (המערכת לא מקבלת כרטיסי דיינרס וכרטיסי מועדון למיניהם)
2. PAYPAL
3. Bit בתיאום עם שירות הלקוחות בוואטסאפ במספר 0505727854
4. העברה בנקאית בתיאום עם שירות הלקוחות בוואטסאפ במספר 0505727854
אני רוצה להזמין ולשלם לשליח במזומן. האם זה אפשרי?
אופצייה זו יש לבדוק מול שירות הלקוחות בואטסאפ במספר 0505727854
*משלוח ואספקה*
מתי שולחים לי את החבילה ותוך כמה זמן מגיע המשלוח?
ההזמנות יישלחו תוך יום עסקים אחד.
זמן האספקה הוא 3-5 ימי עסקים מיום איסוף החבילה על ידי השליח (לא כולל ששי, שבת וחגים).
לאיזה אזורים בארץ אתם שולחים?
אנחנו מספקים משלוחים לכל חלקי הארץ ממטולה עד אילת.
כמה סוגי משלוח יש לכם?
קיימים שני סוגי משלוחים:
1. משלוח לנקודת איסוף: החבילה נשלחת לבית עסק הקרוב ככל האפשר לכתובת שלכם וממנו אוספים את החבילה.
2. משלוח עם שליח עד הבית: שליח מגיע אל הכתובת ומוסר לכם את החבילה.
כמה עולה המשלוח?
משלוח לנקודת איסוף הוא חינם ברכישה גדולה מ- 250 ש"ח. ברכישה קטנה מ- 250 ש"ח יעלה 19 ש"ח.
משלוח עד בית הלקוח יעלה 39 ש"ח.
הזמנתי משלוח לנקודת איסוף, איך אדע מתי ומאיפה לאסוף את החבילה?
החבילות נשלחות לנקודות האיסוף הכי קרובות לכתובת שסיפקתם. עם הגעת החבילה ליעד תישלח לכם הודעת sms לנייד שהקלדתם בהזמנה ובה כתוב מאיפה לאסוף את החבילה.
איך אפשר לעקוב אחרי המשלוח?
לבירורים לגבי אספקה ואיתור חבילות שנשלחו לנקודת איסוף ניתן לפנות לחברת המשלוחים "צ'טה משלוחים" ולבחור (מקבלי חבילות) בקישור הבא: http://www.chitadelivery.co.il
האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?
לא, אין אפשרות לאיסוף עצמי.
*החלפות וביטולים*
הזמנתי והתחרטתי, האם אני יכול לבטל?
ניתן לבטל הזמנה כל עוד לא נשלחה. לא ניתן לבטל הזמנה שנשלחה!
לביטול הזמנה יש לפנות אלינו דרך הוואטסאפ למספר 0505727854. למעבר ישיר לשיחת וואטסאפ לחצו על הקישור הבא: https://wa.me/message/SYR4BVR7G7W5A1
קיבלתי מוצר והמידה לא טובה, אפשר להחליף?
כן, אפשר להחליף. להחלפת מוצר קודם יש לשלוח אותו בחזרה אלינו באמצעות דואר רשום. החזרת המוצר תהיה על חשבון הלקוח. את המוצר החליפי אנחנו נשלח אליכם חינם לנקודת איסוף.
*החלפה שנייה תהיה על חשבון הלקוח.
לעוד דרכים לביצוע ההחלפה תלחצו על הקישור הבא: https://shoesbox.co.il/change/
רוצה לשלוח את המוצר באמצעות דואר רשום, לאן לשלוח?
נא לפנות אלינו דרך הוואטסאפ למספר 0505727854 ואנחנו נספק לכם כתובת להחזרת המוצר.
האם אפשר לבצע החלפה עם שליח עד הבית?
כן זה אפשרי בתיאום עם שירות הלקוחות באמצעות הואטסאפ למספר 0505727854. שליח מגיע אליכם עד הבית עם המוצר החליפי ויאסוף מכם את המוצר שברצונכם להחליף. עלות שירות זה היא 49 ש"ח בתשלום מראש בלינק שנשלח לכם באמצעות הוואטסאפ
אני רוצה להחליף למוצר יותר יקר/זול. מה עושים?
אם המוצר יותר יקר יהיה עליך לשלם את הפרש המחיר באמצעות קישור שנשלח לך. ואם המוצר יותר זול נבצע עבורך החזר כספי בהפרש באותה שיטת תשלום.
האם יש לכם חנות פיזית?
לא, אנחנו חנות אונליין ואין לנו חנות פיזית.
נתקלתי בבעייה או יש לי שאלה נוספת, למי ניתן לפנות?
ניתן לפנות אלינו תמיד ובכל עניין באמצעות הצ'ט בוואטסאפ למספר 0505727854
או לדוא"ל: [email protected]
ונשמח לענות לכם בשעות הפעילות.