מוצר נוסף בהצלחה
משלוח חינם בקנייה מעל 200₪

 1.הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים

2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.

4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.

6. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת .

 

רכישת מוצרים

באתר מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :

1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם ימלא את פרטיו המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.

3. השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העיסקה בטלפון תוך 24 שעות(של יום עסקים) ממועד ביצוע ההזמנה יחזרו אל הלקוח טלפונית על מנת לקחת פרטי אשראי ולוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה.


אימות כרטיס אשראי

העסק יהיה רשאי לדרוש מהלקוח אימות כרטיס האשראי שלו ע"י שליחת צילום ת.ז. וכרטיס האשראי למספר הוואטסאפ של העסק. במקרה זה חייב שהשם שעל כרטיס האשראי יהיה תואם לשם בתעודת הזהות.

במקרה שאין התאמה או הלקוח יסרב לביצוע אימות הניתונים יהיה העסק רשאי לבטל את העיסקה.


 החלפת/החזרת מוצר

מוצר שיוחזר לא בקופסה המקורית או משומש או שנגרם לו נזק לא יוחלף ולא יזוכה!
** את החבילה יש לעטוף בניילון או נייר. אין להדביק או לכתוב על הקופסה המקורית!

    קיימות 3 דרכים להחזרת המוצר:

  • בדואר רשום לכתובת שנספק לכם בוואטאפ. (הדואר גובה בין 15-20ש"ח). ברגע שהחבילה מגיעה אלינו נשלח לכם את המוצר שרציתם לנקודת איסוף חינם ללא עלות.
  • איסוף ע"י שליח בעלות 49 ש"ח: שליח מגיע אליכם עד הבית, אוסף את המוצר ומחזיר לנו. אחרי שהמוצר מגיע אלינו בחזרה עם השליח אנחנו שולחים לכם מוצר חלופי לנקודת איסוף (לא עד הבית): עלות 49 ₪ בתשלום מראש. למעבר לדף תשלום לחצו כאן
  • החלפה בבית הלקוח בעלות 78 ש"ח: שליח מגיע אליכם עד הבית עם המוצר החליפי לביצוע ההחלפה במקום. עלות 78 ₪ בתשלום מראש. למעבר לדף תשלום לחצו כאן

אם הלקוח יבחר להחליף למוצר יותר יקר הוא ישלם את ההפרש מראש בלינק (קישור) שיישלח אליו במייל או בואטסאפ. אם המוצר יותר זול אז הלקוח יקבל החזר על ההפרש באותו אופן של התשלום.
החזר כספי עבור הפרש המחיר יקבל רק אחרי שהמוצר שהוא החזיר הגיע למחסן ונמצא תקין ולא משומש!

שליחת החלפה שנייה תהיה על חשבון הלקוח!

    

קבלת החזר כספי


 

ביטול הזמנה

1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה*  בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )

2. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום רכישת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.

3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.

4. אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובה לחזרת המוצר אל החנות עצמה על חשבונו הפרטי. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו לא משומש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.

5 מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח .

6. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

  • נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
  • במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  • המוצר נמצא פגום.
  • המוצר אזל מהמלאי.

7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

     *מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

 

 אספקת המוצרים

1. החנות תדאג למסור את המוצר שהוזמן באתר לשליחה תוך שני ימי עסקים לכל היותר לאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.

2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים שהם לא בשליטתם. איחורים באספקה הם באחריות חברת המשלוחים.

3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.


משלוח

1. המשלוח יתבצע באמצעות חברת השילוח "צ'יטה"

2. החבילה תישלח תוך שני ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.

3. לרוב זמן הגעת החבילה הוא כ- 3 ימי עסקים מיום מסירתה לשליח אך יש לקחת בחשבון שלפעמים יהיו עיכובים שלא בשליטתנו. עיכובים כאלה אם יהיו הם לא באחריותנו.

4. במשלוח מסוג "משלוח לנקודת איסוף" החבילה תישלח לנקודת איסוף הכי קרובה לכתובת שסופקה ע"י הלקוח. לחברת "צ'יטה" יש מאות נקודות איסוף בכל חלקי הארץ. ברגע הגעת החבילה ליעד תישלח הודעת SMS עם כל הפרטים ללקוח.

5. במשלוח עד הבית החבילה תישלח לכתובת שסיפק הלקוח.

6. הלקוח יבחר את סוג המשלוח שירצה בעגלת הקניות ועלות המשלוח תתווסף למחיר המוצר.

7. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

8. עלות משלוח עד הבית נעה בין 40 ש"ח ל- 60 ש"ח תלוי באיזור. המחיר הגבוה הוא מחיר שילוח ל- "איזורים חריגים" על פי הגדרת חברת השילוח "צ'יטה", לרשימת האיזורים החריגים לחצו כאן

9. עלות משלוח מסוג "משלוח לנקודת איסוף" היא 20 ש"ח לכל האיזורים.

10. "משלוחים מוזלים" הם משלוחים בעלות מסופסדת על ידי SHOES BOX בה הלקוח משלם חלק מעלות המשלוח המצויינת בסעיפים 8 ו- 9.


    4.1 נעשה שימוש במוצר שאינו תואם את ייעודו המקורי כמו לשחק כדורגל בנעל ריצה.

    4.2 המוצר נפגם בזדון או עקב גורם חיצוני בעת השימוש.

    4.3 שפשופים, שריטות, קילופים או קרעים הנובעים מבלאי או משחיקה.

    4.4 הנעל עברה ניקוי באמצעות שטיפה במים, השרייה בסבון, במכונת כביסה או ביד.

    4.5 הבגד כובס לא לפי הוראות היצרן (אם זה מוצר ביגוד).

    4.6  בלאי, שחיקה, ריח ואי נוחות לאחר השימוש במוצר אינם נחשבים לפגמים בייצור ואינם באחריות.

    4.7 נזק שנגרם כתוצאה משימוש רשלני או לא תקין.


5. האחריות על המוצר תינתן עם הצגת חשבונית קנייה בלבד ותוך זמן סביר.

6. האחריות על המוצר תינתן בחנות הפיזית המפעילה את החנות האינטרנטית.

7. החנות מתחייבת לשלוח את המוצר לבדיקה שבמסגרת האחריות אצל הייבואן או הייצרן ולתקנו תוך 14 ימי עבודה במקרה של פגם בחומר או בתהליך הייצור ובכפוף לשימוש סביר במוצר.

8. אחרי סיום הטיפול הלקוח יבחר אם יאסוף את המוצר מהחנות בעצמו או ייבקש לשלוח את המוצר אליו במשלוח בעלות 30 ש"ח על חשבונו.

 

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:

 

טלפון: 0505727854

וואטסאפ: 0505727854

פקס: 0722329553

דוא"ל: shoesbox@outlook.co.il

 

 כללי

1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות. ייתכנו הבדלים ברמת הצבע בין התמונה למוצר בפועל, ההבדלים נובעים מרמת תיאורה, סוגי מסך שונים וכולה...

2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באמצעות האתר .

3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

4. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר,הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.

5. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.